Kapa
Moderator
Dołączył: 21 Sty 2006
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6 Skąd: >GS< Tychy !!
|
Wysłany: Nie 20:11, 22 Sty 2006 Temat postu: Postacie |
|
|
Blade Knight
Dark Knight jest postacią do bitwy w zwarciu. Może on używać wszystkich mieczy, toporów i tego typu broni. Podczas zdobywanie lvl powinniśmy dodawać u niego w siłe i w zręczność. To pozwoli mu na noszenie dobrej zbroji. Siła odpowiada za moc ataku a zręczność za szybkość oraz za obrone. Szybkość również się liczy. Lepiej zadać dwa mocne ataki na sekunde niż jeden super mocny atak na sekunde. Dark Knight podczas swojego rozwoju nabywa różne umiejętności, które pozwalają mu na lepsze ataki badź na lepszą obrone.
Możliwości rozwoju:
70 lvl - możliwość samodzielnej naprawy ekwipunku
150 lvl - możliwość wykonania questu na Blade Knighta
220 lvl - możliwość stworzenie nowe postaci Magic Gladiatora
Podstawowe atrybuty postaci:
Siła: 35
Zręczność: 25
Żywotność: 10
Energia: 20
Życie: 120
Mana: 20
Pkt do many co lvl: 1
Pkt do życia co lvl: 2
Pkt do staminy co lvl: 1
Możliwość używania umiejętności od broni: -defensive (skill od tarczy, redukuje obrażenia zadane przez przeciwnika o 50% na krótki czas, mana: 30)
- stabbing (pchnięcie, obrażenia 2x, mana:9 )
- hacking (atak z wyskoku, obrażenia 2x, mana: 9)
- uppercut (podbicie do góry przeciwnika, obrażenia 2x, mana:
- turn around cutting (atak cięciem bocznym, obrażenia 2x, mana: 9)
- multiple cutting (wiązanka cięć, najszybszy skill od broni, obrażenia 2x, mana: 10)
Możliwość nauki umiejętności z magicznych kul (z orbów):
- Twisting Slash
- Fury of Light
- Inner Strengh
- Death Stabb
- Hell Blast
Soul Master
Dark Wizzard jest przeciwieństwem Dark Knighta. Posługuje się czarami i głównie różdżkami, laskami. Postać dobra w zwarciach na odległość oraz idealna do wsparć innych. Gdy Dark Wizzard będzie posiadać wystarczająco dużo energii może nauczyć się potężnych czarów, które zabiją nawet klikanaście potworów naraz. Podczas rozwoju postaci na początek warto zainwestować parenaście punktów w siłe, aby mógł używać lepszy ekwipunek. Potem najlepiej inwestować w energie i zręczność. Dobry czarodziej powinien posiadać dużo energi oraz dużo zręczności. Możliwości rozwoju tak samo jak u Dark Knighta. Dark Wizzard uczy się czarów poprzez czytanie scrooli.
Pkt. na lvl: 5
Pkt. życia na lvl: 1
Pkt. manny na lvl: 2
Początkowe życie: 60
Początkowa manna: 60
Początkowa siła: 18
Początkowa zręczność: 18
Początkowa energia: 30
Mouse Elf
Elf jest jedyną postacią w mu płci żeńskiej oraz jedyną postacią zaczynającą w innym miejscu niż wszystkie inne postacie. Mianowicie zaczyna w krainie elfów: Noria. Postać jako jedyna może używać luków oraz kuszy. Rozwój postaci jest troche skomplikowany. Mamy do wybory dwie drogi. Agality Elf lub Energy Elf.
Agality Elf - Elf o niskim poziomie energi, lecz o wysokim poziomie zręczności. Należy ładować punkty w zręczność i w siłe. Elf szybki i zadaje duże obrażenia wrogom.
Energy Elf - Elf o wysokim poziomie energi. Można nawet powiedzieć, że jest to elfi czarodziej. Postać bardzo poszukiwana do party szczególnie w Blood Castle oraz w Devil Square. Może ona leczyć siebie i innych, rzucać aure obronną lub aure ataku na siebie i innych oraz przywoływać różne potwory. Gdy Energy Elf posiada bardzo dużo energi to jego aury mogą zwiększyć atak nawet do 5x. Podczas rozwoju postać może uczyć się przywoływania różnych potworów. Do nauki służą orby. Możliwości rozwoju takie same jak w przypadku Dark Knighta.
Pkt. na lvl: 5
Pkt. życia na lvl: 1
Pkt. manny na lvl: 1,5
Początkowe życie: 80
Początkowa manna: 30
Początkowa zręczność: 25
Początkowa siła: 22
Początkowa energia: 15
Magic Gladiator
Magic Gladiator jest jakby połączeniem Dark Knighta z Dark Wizzardem. Posiada troche cech DK i troche cech DW. Tutaj też są dwie drogi do wyboru. Droga siły i zręczności - Rozwój postaci identyczna jak w przypadku Dark Knighta. Dodajemy w siłe i zręczność. Magic Gladiator nie może używać niektórych skilów tych co DK. Nie może tez wykonać guestu, czyli Magic Gladiator nie posiada drugiej formy postaci. Druga droga to energia. Dodajemy głównie w energie i w zręczność, a w siłe w razie potrzeb założenia lepszej zbroji. Tak samo uczymy się czarów, poprzez wczytywanie scrolli. MG nie może używać kliku czarów Soul Mastera (drugiej formy Dark Wizzarda).
Magic gladiator ma możliwość biegania od 1 lvl.
Może wchodzić lub teleportować się do innych lokacji z użyciem mniejszego lvl niż inne postacie.
Nie może używać hełmu. Po prostu w ekwipunku nie ma miejsca gdzie go wsadzić.
Ma na lvl 7 punktów do rozdania.
Może używać nowych setów (unicorn set, thunder set).
Skrzydła robi się trudniej niż w innych postaciach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|